onsdag 19 juni 2013

Changes!!!

Har nog i några inlägg sagt att det sker lite förändringar i livet men aldrig riktigt sagt vad! Under en lång tid har jag mekaniskt gjort grejer utan vilja eller lust! Studierna har kommit efter rejält, energin har varit låg och lusten till livet väldig obefintlig! Har försökt komma på fötter men det har funnits för många ursäkter och använda!
MEN NU ÄR DE SLUT! Har tagit mig tid till eftertanke, vad håller jag på med? Vad vill jag ha ut av livet?.. Tja jag vill inte vara så här blaserad! Har börjat planera mina dagar mycket mer, planera in studietimmar, fritid, träning hund ja allt! Redan ser jag en förbättring! Har skapat ordning runt mig bokstavligt talat! Det ser ljusare ut och den gamla Amina börjar komma tillbaka! Hon som skrattar och är löjlig halva dagen! Hon som tycker mycket! Hon som vill och kan och aldrig ger upp! Den Amina som aldrig skämts för att hon inte vågar eller kan! Nice 2 have u back ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar